Stichting Magdalena Ateliers pakken uit tijdens de Open Atelierdagen Hilversum 23-24 mei 2010

In de Melkfabriek Ateliers is er tijdens de Open Atelierdagen op 23 en 24 mei (Eerste en Tweede Pinksterdag, ) EXTRA veel zinnenprikkelends te zien, te horen, te proeven, maar ook te doen. Want naast de deelnemende ateliers van bekende Hilversumse kunstenaars/designers, is er nog veel meer te beleven in het prachtige industriële pand. Op beide dagen zijn er in de vele inspirerende, spannende ruimtes van de Melkfabriek exposities/installaties van gastkunstenaars te bezoeken. Voorts is er op verschillende momenten, op verschillende plekken live-muziek te horen.

Aan alle zintuigen is gedacht: op de Tweede Pinksterdag is er in de grote hal (twee voetbalvelden groot!) voor alle bezoekers een wijnproeverij ingericht .

In de Ateliers 51 (Gate 51) aan de Noodweg 51, Hilversum - zijn er bijzondere presentaties en live performances. Een omweg naar de randen van de stad meer dan waard!

Met natuurlijk de nieuwste aanwinst van de stichting Magdalena, de ISM galerie, gelegen aan de Naarderstraat 35 te Hilversum, pal in het centrum, waar de bezoeker kan genieten van muziek, animaties, fotografie, digitale media en culinaire keramiek.

extra programma open atelier dagen Hilversum2010